keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

kompostiitti...

Olin syksyllä tosiaan mukana komposiitti-projektissa. Teimme suuren ja messujen erikoisimman ja hienoimman messuosaston. Itse en ollut millään tavalla suunnittelussa mukana, koska tulin projektiin kesken kaiken mukaan.
Olin ahkera apuri ja opettelin paljon uusia asioita, niinkuin jo aiemmin kerroin. Ruiskumaalausta pääsin myös ensimmäisen kerran kokeilemaan, mutta vain kokeilemaan, muut tekivät sitten varsinaisen maalauksen.
 Tämä messuosasto tuli Lahteen muovimessuille ja siellä oltiinkin kasaamassa osastoa koko päivän, niin pitkään kuin vain oli mahdollista. Osa porukasta lähti Lahteen vielä seuraavanakin päivänä tekemään loput, mutta minä en enää sinne mennyt. Projekti oli todella mielenkiintoinen ja näin pelkkänä apulaisena, minullakin oli paljon tekemistä ja kiirettä piti. Sain rohkeutta itse tehdä asioita, joita aiemmin olin katsonut enemmän vain vierestä ja tiennyt asiota vain teoreettisesti, en käytännössä. Kokonaisuudessaan oli kivaa olla mukana. kuvia minulla on tästä vain vähän. Muilla niitä on kyllä mutta minulle asti ne eivät ole vielä päätyneet. Jos joskus päätyvät, lisään ne kyllä. Tässä edes jotain.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti